Online Werkcafé

Werk

24 juni 2024, 19:30 uur (inloggen vanaf 19:15)

Einde

24 juni 2024, 21:00 uur

Online via Teams (wij sturen je de link toe)

Werk vinden is niet altijd makkelijk. Het houden van je baan en jezelf ontwikkelen kosten extra moeite, zeker als je oogaandoening toeneemt. In dit laatste online werkcafé voor de zomerstop vertellen Bart Frenken en Sonja Schoneveld hoe zij als slechtziende aan betaald werk zijn gekomen, dit al jaren succesvol volhouden en zich bovendien in hun loopbaan hebben kunnen ontwikkelen. Ook krijg je nuttige tips en er is ruimte om ervaringen te delen. Bart en Sonja geven inzicht in hoe je met plezier aan het werk kunt blijven en welke aanpassingen zij zijn tegen gekomen.

Mis dit laatste werkcafé voor de zomer niet en laat je inspireren!

Wat is een werkcafé?

De werkcafés van de Oogvereniging zijn er voor iedereen die worstelt met het vinden van werk en zijn ervaringen hierover wil delen. Of voor mensen die benieuwd zijn waar gelijkgestemden tegenaan lopen.

Aanmelden?

Meld je aan voor het online werkcafe en stel alvast je vragen via: werk@oogvereniging.nl. Tijdens het werkcafé is er ook alle ruimte om vragen te stellen en ervaringen te delen. Wij verwelkomen je graag! Deelname is geheel kosteloos.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool