Online werkcafé: Tijd voor ontspanning!

Werk

15 december 2022, 19:30 (inloggen vanaf 19:15)

Einde

15 december 2022, 21:00

Online

Middenin de drukke decembermaand is Margaretha de Vries, holistisch natuurgeneeskundige te gast in ons online werkcafé. Het thema is: ‘Nu ben jij aan de beurt, tijd voor ontspanning!’.

Margaretha de Vries is zeer slechtziend en succesvol in haar werk. Ze neemt ons mee, vertelt wat zij onderweg is tegengekomen en zorgt ervoor dat we meer ontspannen het jaar afronden.

Dit werkcafé is een beetje anders dan anders. Het blijft niet alleen bij luisteren en bij het delen van je ervaringen. Margaretha biedt ons de kans om kennis te maken met de manieren die jij kunt benutten je beter te voelen, ondanks de lastige situaties waarmee je door (toename van) je oogaandoening ook in je werk te maken kunt krijgen.

Wat kun je verwachten?

Na deelname aan dit werkcafé is jouw blik verruimd, weet je beter wat er mogelijk is binnen de holistische natuurgeneeskunde en voel je je meer ontspannen. Je krijgt antwoord op vragen als:

• Zou ik ook werkzaam kunnen zijn binnen het terrein van de holistische natuurgeneeskunde?
  • Hoe moet ik dat dan aanpakken?
  • Kan ik mijn mogelijkheden uitbreiden en meer klanten bedienen?

Haal uit dit werkcafé wat voor jou van belang is. Geniet van een gezellige, informele avond. Zorg zelf voor de koffie, thee of borrel. Tijdens dit werkcafé zal je ontdekken dat je ook in dit vakgebied als werknemer met een oogaandoening succesvol kunt zijn.

Meld je aan!

Voor wie: voor iedereen die meer wil weten of iets wil zeggen over werken met een oogaandoening.

Heb je vragen? Mail: werk@oogvereniging.nl.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool