Oogcafé
Drenthe

2 mei 2023, 14.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur)

Einde

2 mei  2023, 16.00 uur (taxi’s terug om 16.15 uur)

€2.00 (voor leden)

€2.00 (voor niet-leden)

Thema

Dinsdag 2 mei is het weer tijd voor het Oogcafé Assen, met als speciale gast Trudy van de Merbel van Bartiméus. Bartiméus wil ervoor zorgen dat alle mensen met een visuele beperking (slechtziend of blind) van alle leeftijden en in alle levensfases in Nederland het leven kunnen leiden dat bij hen past.

Je kunt bij Bartiméus terecht voor persoonlijke begeleiding, omgaan met je beperking, werk, communicatie, mobiliteit, noem maar op. En ook voor advies over hulpmiddelen, aanpassingen aan verlichting en inrichting thuis. Maar ook de psychologische gevolgen van je beperking zijn onderwerp van aandacht.

Aanmelden en informatie

Zie hieronder bij Oogcafé Assen.

Oogcafé Assen

Buurtcentrum De Schulp, Buizerdstraat 10, 9404 BB Assen. De Schulp bevindt zich op loopafstand van de achterzijde van het station.

Elisabeth Smelik, e-mail: drenthe@oogvereniging.nl, telefoonnummer: 06 57 86 67 61. Graag op voorhand aanmelden.

Plan de route

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen