Oogcafé Ermelo

Oogcafé
Gelderland

6 december 2023, 14:00 uur (inloop vanaf 13.30 uur)

Einde

6 december 2023, 16:00 uur (aanrijdtijd taxi: 16:15 uur)

Zalencentrum Ermelo, Stationsstraat 137, 3851 ND Ermelo

Feestelijk eindejaarsoogcafé in Ermelo op woensdag 6 december

Op woensdagmiddag 6 december gaan de deuren van oogcafé Ermelo weer open van 13:30 uur tot 17:00 uur. Wat langer dan normaal zul je denken en dat klopt.

Dit keer hebben wij een feestelijke bijeenkomst met een geweldig optreden van shantykoor Ermeluiden. Maar niet voordat we gestart zijn met een lekker kopje koffie/thee met een klein gebakje. Na afloop van het optreden van Ermeluiden sluiten we af met een gezellige borrel.

Heb jij zin in ons gezellige eindejaarsoogcafé? Meld je dan snel aan. Dat kan tot uiterlijk donderdag 30 november bij Reenine via onderstaande gegevens. Wil je niet alleen komen? Neem gerust iemand mee. Iedereen is welkom.

Kosten

De eigen bijdrage voor deze gezellige bijeenkomst is €7,50 per persoon en dient eveneens voor 30 november overgemaakt te zijn naar rekeningnummer NL15RABO0131938797 t.n.v. Oogvereniging onder vermelding van Ermeluiden 6 dec 2023. Bij de prijs van de eigen bijdrage is inbegrepen:

• 2x koffie/thee met een gebakje
  • 2x frisdrank, wijn of bier
  • Een warm en een koud hapje
  • Een optreden van Shantykoor Ermeluiden

Vermeld bij je aanmelding:

• Met hoe veel personen je komt
  • Of je een geleidehond meeneemt
  • Of je dieetwensen hebt i.v.m. de versnaperingen
  • Of je gehaald wilt worden van het NS-station van Ermelo om uiterlijk 13.15 uur

Aanmelden en informatie

Zie hieronder bij Oogcafé Ermelo.

Oogcafé Ermelo

Zalencentrum Ermelo, Stationsstraat 137, 3851 ND Ermelo

Informatie en aanmelden: reenine72@gmail.com of bel 06-20748817. Ook is Oogcafé Ermelo bereikbaar via Facebook

Plan de route