Oogcafé
Groningen

17 mei 2023, 14.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur)

Einde

17 mei 2023, 16.00 uur (taxi’s terug om 16.15 uur)

€2.00 (voor leden)

€-3 (voor niet-leden)

Thema

We horen het van alle kanten: toenemende vergrijzing, tekort aan oogartsen, uit de pan swingende zorgkosten. Hoe zal de zorg – en met name advies en revalidatie van mensen met een visuele beperking – er in de toekomst uitzien? En wat verwachten de cliënten zelf?

Op woensdag 17 mei schetsen twee medewerkers van Visio bij het Oogcafé een toekomstbeeld en willen in gesprek gaan over jouw wensen en ideeën.

Zie hieronder bij Oogcafé Groningen.

Oogcafé Groningen

Buurtcentrum Tuinpad, Bessemoerstraat 4, 9741 AJ Groningen. Het Tuinpad is zo’n 10 minuten lopen van station Groningen-Noord.

Aanmelden of meer informatie?

Neem contact op met Geert de Breucker, e-mail geertdebreucker@hotmail.com, tel. 06-15 27 22 69.

Plan de route

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool
  • Contact met mensen met een oogaandoening (bij jou in de buurt)
  • 4x per jaar ontvang je ons magazine OOG

Oogcafé Groningen

Aanmelden of meer informatie?

Plan de route