Oogcafé Groningen (let op: aangepaste locatie)

Oogcafé
Groningen

17 april 2024, 14.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur)

Einde

17 april 2024, 16.00 uur (taxi’s terug om 16.15 uur)

Locatie

De Parkhorn, Parklaan 23, 9724 AP Groningen. De Parklaan bevindt zich tussen de Hereweg en de Oosterweg en is zo’n 10 minuten lopen vanaf de voorzijde van het Hoofdstation.

€2.00 (voor leden)

€2.00 (voor niet-leden)

Thema: Koken en keuken!

Eten doen we allemaal, maar hoe komt dat eten op tafel? Tijdens dit Oogcafé willen we ervaringen delen over koken. Welk handig kookgerei gebruik jij? Heb je slimme trucks? En als koken niets voor jou is, hoe kom je dan aan die voedzame maaltijd? Wie wil, mag eigen kookcreaties meenemen.

Uiteraard is er alle tijd om elkaar te ontmoeten en in gesprek te gaan. Zowel leden als niet-leden van de Oogvereniging zijn van harte welkom. Sluit je gezellig aan?

Locatie

Let op: dit Oogcafé vindt op een nieuwe locatie plaats, namelijk De Parkhorn aan Parklaan 23. De Parklaan bevindt zich tussen de Hereweg en de Oosterweg en is zo’n 10 minuten lopen vanaf de voorzijde van het Hoofdstation.

Zie hieronder bij Oogcafé Groningen.

Oogcafé Groningen

Aanmelden of meer informatie?

Neem contact op met Geert de Breucker, e-mail geertdebreucker@hotmail.com, tel. 06-15 27 22 69.

Plan de route

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen