Oogcafé Heerenveen

Praathuis Bellavista aan de Trambaan 17, 8441 BH, Heerenveen

€4.00 (voor leden)

€4.00 (voor niet-leden)

Er wordt weer een Oogcafé gehouden in Heerenveen. Tijdens een oogcafé ontmoet je andere mensen met een oogaandoening, kun je je verhaal delen, ervaringen uitwisselen en informatie krijgen over het leven met een visuele beperking.

Deze ochtend komt Arlette Hanson van Stichting Komt het Zien! Iets vertellen over toegankelijke theater voorstellingen. Zo aan het begin van een nieuw theaterseizoen biedt dit misschien nieuwe mogelijkheden. Daarnaast is er natuurlijk voldoende ruimte om elkaar te ontmoeten en bij te praten.

Je bent van harte welkom samen met partners, familie en vrienden. Voor toegang en consumpties vragen wij een bijdrage van 4 euro. Graag tot ziens in het oogcafé! Koffie en thee met iets lekkers staan voor je klaar.

Aanmelden en informatie

Graag aanmelden voor 11 september. Aanmelden kan bij Mirjam Wagenaar door te bellen of appen via telefoonnummer 06 38 18 38 00.

Oogcafé Heerenveen

Woontoren Bellavista, Trambaan 17, 8441 BH Heerenveen

Als je vragen hebt, of om je aan te melden: Neem contact op met Mirjam Wagenaar.

Tel: 06 38 18 38 00

Plan de route

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden