Oogcafé on Tour in Veendam

Oogcafé
Groningen

31 mei 2024, 14.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur)

Einde

31 mei 2024, 16.00 uur (taxi’s terug om 16.15 uur)

Grand café Java, Prins Hendrikplein 7, 9641 GJ Veendam

Op vrijdagmiddag 31 mei houden we een Oogcafé in Veendam. Bij dit Oogcafé kun je bij een kopje koffie of thee met elkaar kennismaken en ervaringen en informatie uitwisselen. Zelf brengen we een reeks aan kleine hulpmiddelen mee en horen we graag wat er in je gemeente speelt.

Dit Oogcafé vindt plaats in Grand café Java van 14.00 tot 16.00 uur. Deze bijeenkomst is voor leden en niet-leden. Neem je partner, familielid of vriend gerust mee. En als je mensen in je omgeving kent voor wie deze laagdrempelige bijeenkomst nuttig kan zijn, laat het ze dan vooral weten!

Oogcafé on Tour

De Oogvereniging komt naar je toe! Onder het motto ‘Met de Oogvereniging de provincie in’ willen we de komende maanden op een aantal plaatsen in de provincie Groningen een bijeenkomst houden: een Oogcafé on Tour. De eerste standplaats van ons Oogcafé on Tour is in Veendam. In het najaar volgen meer bijeenkomsten. Bij voldoende animo kan uit deze bijeenkomsten een regulier Oogcafé voortkomen.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool