Opening expertise ‘Licht, Reflectie en Illusie

De Goede Rede, Kerkgracht 60, 1354 AM Almere Haven

€0.00 (voor leden)

€0.00 (voor niet-leden)

Op vrijdag 30 december zijn 2 van onze kernteamleden bij de start van HartZaak Almere geweest. Deze feestelijke gebeurtenis vond plaats bij Clip/Stip GGz in buurtlokaal De Dop in Danswijk Almere. HartZaak gaat in januari van start met het organiseren van open inloop op de zondagmiddag voor iedereen die daar behoefte aan heet.

HartZaak is een samenwerkingsverband van (vrijwilligers)organisaties in Almere. Zij willen samen zorgen voor laagdrempelige inloopmomenten in de avonden en weekenden. Die inloopmomenten zijn er voor iedereen. Bijvoorbeeld als je je eenzaam voelt en ook als je behoefte hebt aan een praatje, gezelligheid of een bakje koffie of thee. HartZaak is er ook voor vragen over hulp of ondersteuning.

Wil je er meer over weten? Stuur dan een e-mail naar flevoland@oogvereniging.nl.

20 januari 2023: opening expositie ‘Licht, Reflectie en Illusie’

Locatie: De Goede Rede, Kerkgracht 60, 1354 AM Almere Haven
Tijd: 19.30 uur.

In de Goede Rede in Almere is deze expositie. Voor een deel van onze leden en vrijwilligers kan dit interessant zijn. Wie weet komen we elkaar tegen! Eva-Maria Kintzel van Stokkum is amateurfotograaf en –beeldhouwer. Zij geniet van de natuur en legt haar persoonlijke ontdekkingen vast tijdens haar wandelingen, meestal gewoon in
haar naaste omgeving. De feestelijke opening is met (accordeon) muziek van Erica Roozendaal. De expositie is verder te bekijken op maandagmiddag, vrijdagochtend, tijdens concerten of op afspraak.
Meer informatie vind je op de website van Goede Rode Concerten.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool