Partnerbijeenkomst Oogcafé Zutphen

9 december 2022, 14:00

Einde

9 december 2022, 16:00

Buurthuis ’t Warnshuus, Dreiumme 43, 7232 CN Warnsveld (gemeente Zutphen)

€5.00 (voor leden)

€5.00 (voor niet-leden)

Een nieuw initiatief

Op 9 december organiseert Oogcafé Zutphen voor regio Gelderland een bijeenkomst speciaal voor partners, begeleiders en/of mantelzorgers van een blinde/slechtziende.

De bijeenkomst wordt begeleid door Petra Groothuis en Janina Remmerts, beiden werkzaam bij Koninklijke Visio.

Inleiding

“Wanneer iemand slechtziend of blind is heeft dit een enorme impact op het leven van degene die het betreft. Het zicht zetten we immers in bij bijna alle activiteiten die we ondernemen. Ook voor de naasten betekent dit dat het leven verandert. Hoe ga jij hier mee om? Waar bied je hulp en wanneer niet? Wat betekent dit voor de verhouding tussen jou en je partner/familielid. Over dit en andere vragen gaan we graag met elkaar in gesprek”.

Praktische informatie

De bijeenkomst begint om 14.00 uur en duurt tot uiterlijk 16.00 uur. Je bent welkom vanaf half twee op locatie: buurthuis ’t Warnshuus, Dreiumme 43, 7232 CN Warnsveld (gemeente Zutphen), gelegen aan de rand van het winkelcentrum Dreiumme. De locatie is bereikbaar met de bussen lijn 82 en 83, halte Dreiumme. Kom je met de auto, dan is er gratis parkeren

Maaltijd na afloop

Na afloop van beide sessies kun je nog deelnemen aan een gezellige nazit met een drankje en een stamppot maaltijd. Er wordt een eigen bijdrage gevraagd van € 5,-.

Wil je graag deelnemen, meld je dan snel aan.

Dit kan door een e-mail te zenden aan oogcafe.zutphen@gmail.com o.v.v. ‘partnerbijeenkomst’.

Kom je samen met je blinde/slechtziende partner/familielid, die dan deelneemt aan het oogcafé, vermeld dit dan in de e-mail.

Geef ook even aan of je meedoet aan de gezellige nazit.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool