Romeo & Julia met audiodescriptie in het Nationaal Theater

6 juli 2024

Koninklijke Schouwburg Den Haag

€15 (voor leden)

Ga jij ook mee met de Oogvereniging naar het theater? We nodigen je hier graag voor uit op zaterdag 6 juli 2024.

Een remake van Shakespeares beroemde verhaal over liefde, vriendschap en verraad met de smaak van Bollywood. De 13-koppige topcast van acteurs en dansers met Vanja Rukavina (Romeo) & Soumaya Ahouaoui (Julia) vertelt het spetterende verhaal over hopeloze liefde en onmogelijke keuzes.

In dit wereldberoemde toneelstuk vol familievetes met de vibe van een dark rave party stuwt dans het verhaal steeds verder voort. Wat als je grote liefde een pad kiest dat jij niet kunt volgen. Kan je dan nog aan het noodlot ontsnappen en een eigen leven opbouwen?

De makers creëren een nieuw, eigentijds universum, geïnspireerd op de belangrijkste momenten uit Romeo & Julia. Deze voorstelling speelt zomer 2024 exclusief in de Koninklijke Schouwburg.

Toegankelijkheid

• live audiodescriptie door een blindentolk
  • inleiding voor de voorstelling
  • audio-introductie online en op de Webbox beschikbaar vanaf een week voor de voorstelling
  • blindengeleidehonden zijn welkom

Aanmelden of meer informatie?

Speciaal voor onze leden hebben we een aantrekkelijke prijs: jongeren tot 30 jaar betalen 10,-  euro. Mensen boven de 30 jaar betalen: 15,- euro.

Aanmelden kan tot 20 juni door een mail te sturen aan bijeenkomstenZH@oogvereniging.nl

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen