Rondleiding in Hortus Alkmaar

Berenkoog 43 1822 BH Alkmaar

Kosten

€5 (voor leden)

Dit jaar in april, mei en september, zijn we van harte welkom in de hortus om met een gids in kleine groepen de tuin te verkennen. De rondleiding is van 10:30 tot ca 12:00. De wandeling duurt ongeveer een uur, waarna we besluiten met een kop koffie of thee.

Hortus Alkmaar is een aantrekkelijke tuin vol kleur en bijzondere, vaak geneeskrachtige planten. Naast flora is er ook fauna, zoals het ijsvogeltje en allerhande insecten zoals bijen. Gedreven tuingidsen laten je ervaren, ruiken en voelen. Kom genieten van dit unieke stukje natuur.

Beschikbare data

Donderdag 25 april, donderdag 23 mei en donderdag 19 september.

Kosten

Eigen bijdrage: €5,00 p.p. over te maken op bankrekeningnummer: NL56 RABO 0131 9388 35 t.n.v. Oogvereniging Noord-Holland o.v.v. Hortus Alkmaar (met gekozen datum van deelname)

Aanmelden of meer informatie?

Aanmelden kan bij Annemarie de Hoogt via noordholland@oogvereniging.nl of 06 48 90 50 83.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool