Rondrit door de Schoorlse Duinen

8 juni 2023 13:15 uur

Eind

8 juni 2023 21:00 uur

Restaurant de Duingroet, Heereweg 284, 1873 GG Groet (Gemeente Schoorl)

€10.00 (voor leden)

€10.00 (voor niet-leden)

Natuurgebied De Schoorlse Duinen is een prachtige plek in Noord-Holland waar je kunt genieten van de natuur en de rust. Een leuke en ontspannen manier om het gebied te verkennen is met de zonnetrein, ook wel de Schoorlse Duinengids genoemd.

De zonnetrein is een elektrisch voertuig dat rijdt op zonne-energie. Het is een duurzame manier om het natuurgebied te verkennen. De trein rijdt over een speciaal aangelegd pad door het duinlandschap en stopt op verschillende plekken om de omgeving te bekijken en te leren over de flora en fauna.

Tijdens de rit vertelt de gids over de geschiedenis van het gebied en de bijzondere planten en dieren die er te vinden zijn. De rit duurt ongeveer een uur.

Donderdagmiddag 8 juni wordt uiterlijk 13.15u. verzameld bij restaurant de Duingroet, Heereweg 284, 1873 GG. Groet (gemeente Schoorl).

De trein vertrekt om 13.30u.

Terug in het restaurant staat de koffie met iets erbij voor ons klaar en kunnen we uitgebreid op het terras napraten. Geleidehonden zijn welkom.

Aanmelden?

Aanmelden kan bij Berry de Haan via berrydehaan@outlook.com of 06 28 08 35 04
Eigen bijdrage €10,00 per persoon, over te maken op bankrekeningnummer NL56 RABO 0131 9388 35 t.n.v. Oogvereniging Noord-Holland, o.v.v. Zonnetrein Schoorl.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool