Stadswandeling met Oogcafé Zutphen

Oogcafé
Gelderland

21 mei 2024, 14:00 uur (inloop vanaf 13:30 uur)

Einde

21 mei 2024, 16:00 uur

Wijkcentrum Waterkracht, Ruys de Beerenbroeckstraat 106, 7204 MN Zutphen

We gaan een stadswandeling maken onder leiding van Henk en Rie Wassink. Henk vertelt boeiend wat hij ziet en geeft historische uitleg. We lopen 3 km door de mooie binnenstad van Zutphen. Onderweg is er een break voor koffie en appelgebak.

Datum en tijd

Op dinsdag 21 mei. De start is om 13.30 uur bij de hoofdingang van het NS-station. Hier komen we ook weer terug.

Begeleiding

Je wordt verzocht om een eigen begeleider mee te nemen. De grootte van de groep is vanwege de veiligheid maximaal 10 personen.

Kosten

Er geldt een eigen bijdrage van €10 per persoon. Voor leden van Oogvereniging Gelderland en hun begeleider is de eigen bijdrage €5 per persoon.

Aanmelden en informatie

Zie hieronder bij Oogcafé Zutphen.

Oogcafé Zutphen

Ubuntuhuis, Noorderhavenstraat, 7202 DD Zutphen (slagboom door tegenover huisnummer 36)

Voor meer informatie en om je aan te melden, neem contact op met Herman Visser op telefoon: 06 53 83 82 28 email: hermanvissermm@gmail.com

Plan de route