Familievoorstelling Erik of het klein insectenboek

Kunst en cultuur
Zuid-Holland

25 februari 2023, 11:30 uur

Koninklijke Schouwburg, Korte Voorhout 3, 2511 CW Den Haag

Kosten

€10.00 (voor leden)

€15.00 (voor niet-leden)

In 2023 bestaat de Oogvereniging 10 jaar.

We willen dit niet stilletjes voorbij laten gaan voor onze leden, want 10 jaar is toch een mooie leeftijd voor een feestje? Daarom nodigen wij speciaal alle jongere leden tussen de 8 en 18 jaar samen met max. 2 begeleiders uit om naar Den Haag te komen.

Wanneer en waar?

Op zaterdag 25 februari worden jullie ontvangen in de Koninklijke Schouwburg, waar we elkaar ontmoeten en we door de blindentolken van Stichting Komt het Zien! worden voorbereid op de theatervoorstelling van ‘Erik of het klein insectenboek’. Deze spetterende familievoorstelling vol dans en muziek is met live audiodescriptie via koptelefoons zodat iedereen het kan volgen. Tevens zullen er in de foyer enorme interactieve installaties van insecten staan. Maak dus kennis met de bij/wesp, de mier, de vlinder, de spin, de kakkerlak en de doodgraver.

We trappen dit feestje af met lekkere broodjes. Een mooi moment om anderen te ontmoeten en begroeten. Natuurlijk hebben we voor onze jonge leden een extraatje in petto.

Aangezien we met een limiet zitten van maximaal 50 personen is tijdig opgeven een must, want vol is ook echt vol.

Kosten

Als jong lid van de Oogvereniging kan je voordelig meedoen en betaal je slechts 10 euro. Begeleiders, broertjes en zusjes en niet-leden betalen 15 euro per persoon.

Aanmelden

Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar bijeenkomstenZH@oogvereniging.nl onder vermelding van ‘feestje 25 februari’. Je ontvangt na aanmelding nadere informatie over betaling en het definitieve programma.

Aanvullende informatie

Waar:
Koninklijke Schouwburg
Korte Voorhout 3
2511 CW Den Haag

Voorlopig programma

11:30 uur: inloop

12:00 uur: lunch

12:45 uur: meet en feel

13:45 uur: einde meet en feel

14:00 uur: start voorstelling

Na afloop kunnen we nog even napraten met een drankje.

Wist je dat we voor onze jongere leden een speciaal lidmaatschap hebben? Zo ben je lekker voordelig lid.