Viering 5 jarig bestaan patiëntengroep Hoge Myopie!

Hoge myopie
Utrecht

10 februari, 14:00 (inloop vanaf 13:30 uur)

Einde

10 februari, 17:00 uur

JOINN! Onderdoor 5, 3995 DW Houten

Kosten

€10 (voor leden)

€10 (voor niet-leden)

Wat ooit begon als een Facebookgroep groeide uit tot Oogvereniging Hoge Myopie. Dit jaar bestaan we vijf jaar! Dit lustrum willen we graag met jou vieren. Je bent van harte welkom bij JOINN! in Houten op zaterdag 10 februari voor een gezellige middag. Ook als je (nog) geen lid bent van de Oogvereniging ben je van harte welkom! Er is alle ruimte om gezellig met elkaar in gesprek te gaan en ervaringen te delen. Dit met koffie, thee, een borrel en een pubquiz tussendoor! Het volledige kernteam is aanwezig en voorzitter Gerlof du Bois praat ons bij over de behaalde successen en de plannen voor de toekomst. Kom je ook?

Kosten

Voor 10,- euro per persoon ben jij erbij. Deze prijs geldt ook voor begeleiders. Er is plaats voor vijftig bezoekers, dus wacht niet te lang met aanmelden!

Toegankelijkheid en bereikbaarheid

JOINN! ligt zeer dicht bij het station. Je geleidehond is van harte welkom.

Meer informatie

Voor inhoudelijke vragen over deze gezellige middag, neem contact op met Sonja Smeekes via sonja.smeekes@oogvereniging.nl.

Aanmelden?

Laat hieronder je gegevens achter. Vervolgens kom je uit bij een iDeal betaling. Let op: je aanmelding is pas definitief wanneer de betaling is geslaagd en je van ons een bevestigingsmail hebt ontvangen. Kom je er niet uit of twijfel je of het is gelukt? Neem dan gerust contact op met de Ooglijn via 030 – 2945444 of mail naar ooglijn@oogvereniging.nl.

Jouw gegevens

Kom je alleen of met een begeleider?(Vereist)
Begeleiders betalen hetzelfde als jij. (10,- euro per persoon)
Betaalmethode