Voorstelling De Kersentuin met audiodescriptie

€10.00 (voor leden)

€10.00 (voor niet-leden)

Update 15 mei:

Aanmelden is niet meer mogelijk. Geen kaarten meer beschikbaar.

Anniek Pheifer en Jeroen Spitzenberger spelen de hoofdrollen in deze bewerking van een van de meest geliefde toneelstukken De Kersentuin van Anton Tsjechov. In een regie van Michel Sluysmans met live muziek van Beppe Costa brengt een achtkoppige groep een moderne versie van dit tijdloze verhaal. Over vasthouden aan het verleden, angst voor de toekomst en het gevecht met het nu.

Het verhaal

Actrice Ljoebov (Pheifer) keert na een mislukte carrière in Parijs terug naar het landgoed van haar familie. Vanwege hoge schulden dreigt het familiebezit geveild te worden en samen met haar dochters doet ze er alles aan een faillissement af te wenden. Ondernemer Lopachin (Spitzenberger) heeft een oplossing: als ze de kersentuin omtoveren tot een vakantiepark is de familie verzekerd van een stabiel inkomen. Dit voorstel stelt Ljoebov voor een onmogelijk dilemma. Wie hetzelfde wil blijven moet veranderen. Maar tegen welke prijs?
Deze voorstelling is toegankelijk voor blinden en slechtzienden. Voorafgaand aan de voorstelling is er een ‘meet en feel’ en tijdens de voorstelling verzorgt een blindentolk de audiodescriptie.

Let op: Aanmelden is niet meer mogelijk, er zijn geen kaarten meer beschikbaar.

Voor deze voorstelling heeft de Oogvereniging Zuid-Holland 10 kaarten ter beschikking tegen een lagere prijs.

Als lid betaal je slechts 10 euro. Dit bedrag graag overmaken naar bankrekening NL92 RABO 0133 2690 27 t.n.v. Oogvereniging Zuid-Holland, onder vermelding van: Koninklijke Schouwburg 25 mei 2023.

Aanmelden kan tot 18 mei 2023.

Geef bij je aanmelding ook aan of je met je geleidehond komt.

Aanmelden bij voorkeur per e-mail: bijeenkomstenzh@oogvereniging.nl. of telefonisch bij Gerlof Rienstra: 06-5350 6366

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen