Voorstelling ‘De vernuftige edelman Don Quichot van la Macha’ (opera)

Kunst en cultuur
Zuid-Holland

22 februari 2023, 20.00 uur

Koninklijke Schouwburg, Korte Voorhout 3. 2511CW Den Haag

Kosten

€12.00 (voor leden)

€12.00 (voor niet-leden)

Een gloednieuwe opera naar de beroemde roman van Cervantes, met nieuwe muziek waarin ook een hoofdrol is weggelegd voor middeleeuwse muziek uit talrijke landen en culturen. In deze voorstelling is Don Quichot de welvarende eigenaar van een internationale holding, met werknemers uit alle hoeken van de wereld. Op zoek naar een zinvoller bestaan dagdroomt hij over lang vervlogen tijden. Daarbij worden de grenzen tussen realiteit en fantasie vloeibaar.

Toegankelijkheid

Deze voorstelling is toegankelijk voor blinden en slechtzienden. Voorafgaand aan de voorstelling is er een ‘meet en feel’ en tijdens de voorstelling verzorgt een blindentolk audiodescriptie

Kosten

Voor deze voorstelling heeft Oogvereniging Zuid-Holland 10 kaarten ter beschikking tegen een gereduceerd tarief.

Als lid betaal je slechts 12 euro. Dit bedrag SVP overmaken naar bankrekening NL92 RABO 0133 2690 27 t.n.v. Oogvereniging Zuid-Holland o.v.v. HNT 22-2-2023.

Aanmelden

Aanmelden kan tot 15 februari 2023. Geef bij je aanmelding ook aan of je met je geleidehond komt.

Aanmelden kan bij voorkeur per e-mail bijeenkomstenzh@oogvereniging.nl. of telefonisch bij Gerlof Rienstra 06-5350 6366.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool