Vragenvuur met oogarts Kees van Tilburg in Schiedam

De Wilgenburg, Laan van Ris 6, 3112 DT Schiedam

€0.00 (voor leden)

€0.00 (voor niet-leden)

We verwelkomen voormalig oogarts Kees van Tilburg. Hij komt vertellen over ontwikkelingen in de oogheelkunde, over zijn werk en over het omgaan met je aandoening.

Rotterdammers bewaren de beste herinneringen aan de eerdere bijeenkomsten met Dr. Van Tilburg, waarin hij ons bijpraatte over ontwikkelingen in de oogheelkunde, over zijn werk, over het omgaan met je aandoening en wat er zoal nog meer voorbij kwam op het gebied van oogaandoeningen en oogheelkunde. Hoogste tijd dus om ook onze Haagsche en Leidsche leden kennis te laten maken met deze bevlogen oogarts.

Na de inleiding van Dr. Van Tilburg zullen er ongetwijfeld weer veel vragen zijn. Hij heeft gevraagd om deze zo mogelijk tevoren door te geven, opdat hij des te gedetailleerder antwoord kan geven. Dat kan via knipoog.rotterdam@gmail.com

Na dit spervuur van vragen drinken we zoals gewoonlijk een glaasje. Of twee. Vragen van persoonlijke aard kunnen desgewenst dan één op één aan de oogarts worden gesteld; dat doe je immers liever niet in de groep. Let wel: het gaat daarbij om algemene informatie, niet om een consult!

Locatie

Dit gebouw bevindt zich op korte loopafstand van trein-, metro-, bus- en tramstation Schiedam Centrum. Voor degenen die De Wilgenburg niet weten te vinden of liever geen risico lopen: om 13.40 uur vertrekken we gezamenlijk vanaf de verzamelplaats voor de lee AKO-vestiging in de hal van het station Schiedam (links van de AH to go).

Aanmelden

Aanmelden is niet verplicht maar wordt op prijs gesteld in verband met de opstelling in de zaal en de inkoop voor de nazit. Dit kan via bijeenkomstenzh@oogvereniging.nl.

TCT Rotterdamse regio

De Wilgenburg, Laan van Ris 6, 3112 DT Schiedam

Henk Bijl, e-mail bijeenkomstenZH@oogvereniging.nl, telefoon: 06-10725049

Plan de route