Webinar: Vitaliteit en mentale weerbaarheid voor mensen met een visuele beperking

Oogzorg

Online via Microsoft Teams

man zit bedroefd op een bank

Hoe zorgen we dat mensen die niet (goed) zien mentaal en fysiek gezond blijven?

• Datum: 18 december 2023
  • Tijd: 19:30 tot 20:30 uur
  • Locatie: Online webinar via Microsoft Teams
  • Kosten: Deelname aan het webinar is gratis

Nu aanmelden

Wanneer je slechtziend of blind bent, kan het lastiger zijn om fysiek en mentaal fit te blijven. Mogelijk vind je het spannend om naar buiten te gaan of maak je je zorgen over verlies van zicht.

Maandagavond 18 december geeft Marit van Buijsen van Kennis Over Zien – samen met ervaringsdeskundige Marlieke – meer informatie over vitaliteit en mentale weerbaarheid. Wat is het eigenlijk en waarom is het zo’n belangrijk thema? Ook hoor je wat er de komende drie jaar gedaan gaat worden om het leven van mensen die blind of slechtziend zijn te verbeteren en wat de inzet van ervaringsdeskundigen hieraan bijdraagt.

profielfoto marit van buijsen naast het logo van kennis over zien

Kennis Over Zien?

Marit van Buijsen is werkzaam bij Kennis Over Zien. In het webinar hoor je welke projecten en onderzoeken er de komende drie jaar gaan lopen om bij te dragen aan de vitaliteit en mentale weerbaarheid van mensen die blind of slechtziend zijn. Deze zijn vastgelegd in een kennisagenda, Marit licht toe welke kennis er ontwikkelt en gedeeld gaat worden.

Onder de naam Kennis Over Zien werken BartiméusKoninklijke VisioRobert Coppes StichtingOogvereniging en MaculaVereniging samen aan de ontwikkeling en verspreiding van kennis over visuele beperkingen.

De aanmelding is gesloten.

Je kunt je helaas niet meer aanmelden voor dit webinar. Heb je vragen aan Marit of Marlieke? Neem gerust contact op met de Ooglijn via 030 – 2945444 of via ooglijn@oogvereniging.nl.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Contact met mensen met een oogaandoening (bij jou in de buurt)