Werkcafé: Hobbels bij het vinden van werk

Werk

26 juni 2023 19:30 uur (inloggen vanaf  19:15)

Eind

26 juni 2023 21:00 uur

Online via Teams

Welke hobbels ben jij in je zoektocht naar werk of stage tegengekomen? Waarom is het vinden en houden van stage of werk lastig als je weinig of niets kunt zien?

Op maandag 26 juni opent de Oogvereniging de online deuren van het laatste werkcafé voor de zomer.

We staan stil bij de vraag welke hobbels je tegen komt op de arbeidsmarkt. We inspireren elkaar en delen tips die je vooruit helpen om een stageplaats of baan te vinden of over de ervaren problemen met je werkgever in gesprek te gaan als je zicht achteruit gaat, je weinig of niets kunt zien.

Tijdens dit werkcafé staan jouw ervaringen met de hobbels die je tegen gekomen bent op de arbeidsmarkt, hoe je daarmee bent omgegaan, hoe het je gelukt is om door te zetten en het niet op te geven centraal.

Mis het niet en haal uit dit werkcafé wat voor jou van belang is.

Meld je aan voor het werkcafé en/of stel je vragen via: werk@oogvereniging.nl

Wij verwelkomen je graag op 26 juni.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool