Zomerborrel in Schiedam

Zuid-Holland

28 juni 2024, 16:00 uur

De Wilgenburg, Land van Ris 6, Schiedam (achter de basiliek)

€5 (voor leden)

Graag nodigen we je uit voor een gezellige vrijdagmiddag-zomer-borrel op 28 juni in Schiedam. Het wordt een heerlijke middag met volop kans om bij te kletsen en ervaringen te delen, hopelijk met mooi weer erbij.

We beginnen om 16.00 uur en gaan door tot… Het blijft immers toch lekker lang licht, Als het niet regent, zetten we de tuindeuren open. Reken op zomerse drankjes als mineraalwater, frisdrankjes, maar vooral ook witte wijn, rosé, sangria, en koele biertjes. Lichte hapjes voor erbij worden verzorgd!

Ben je muzikaal? Neem vooral je instrument mee, dat vinden we leuk!

Bereikbaarheid met OV

De OV reizigers vertrekken indien gewenst gezamenlijk om 15.50 uur vanuit de hal van Station Schiedam Centrum (trein, metro, bus en tram) naar de Wilgenburg. In de omgeving geldt betaald parkeren.

Kosten en aanmelden

Aanmelden is verplicht zodat hapjes en drankjes geregeld kunnen worden.
Je kan je aanmelden via e-mail aan bijeenkomstenZH@oogvereniging.nl of telefonisch bij Henk Schallenberg op nummer 010 – 45 00 740.

De eigen bijdrage voor deze borrel is 5 euro per persoon.
Dit kan je overmaken naar rekening: NL92 RABO 0133 2690 27 t.n.v. Oogvereniging Zuid-Holland onder vermelding van je naam en zomerborrel 28 juni.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Meedoen aan testteam of ervaringsdeskundigenpool