Oogcafé Roermond

€0.00 (voor leden)

€0.00 (voor niet-leden)

Informatie

Fijn dat we jullie weer mogen ontvangen binnenkort, want het Oogcafé komt er weer aan!

26 september is het zover, om twee uur starten we met een kopje koffie of thee, en dat herhalen we rond drieen nog een keer en om vier uur is er het einde alweer.Maar in twee uur kunnen we elkaar veel vertellen en op de hoogte brengen van allerlei wetenswaardigheden wat betreft onze ogen.

René heeft laten weten dat hij een weekje afwezig is en daarom ook niet bij ons Café de 26e kan zijn.

Deze maand is er nog geen spreker, maar volgende maand komt er iemand van Veilig Verkeer Nederland helemaal uit Amsterdam ,om te  spreken over verkeersveiligheid voor blinden en slechtzienden.

Deze man zet zich daar ook erg voor in, dus ik ben benieuwd wat we te horen krijgen.

Donderdag 7 september heb ik samen met Desiree Vranken op de Voorlichtings-markt in het Paradies gestaan om de mensen bewust te maken van het bestaan van de Oogvereniging en reclame voor ons Oogcafé te maken. Het lijkt me dat dat iets is dat langzaam door moet sijpelen, maar dat in de toekomst wel te merken zal zijn. De folders over het Oogcafé waren op een haar na allemaal op.

Mischien een of twee nieuwelingen erbij.We doen ons best!

Voor nu, hartelijke groeten, en tot ziens, dinsdag 26 sept.

Aanmelden of meer informatie?

José Hendrikx  email josjehendrikx@ziggo.nl, telefoon 0475-856975
René Cleef email rene.cleef@home.nl, tel. 0475-339248

Oogcafé Roermond

MFC ’t Paradies, Munsterstraat 61, 6041 GA Roermond