Oogvereniging Glaucoom

Kom in contact met andere mensen die ook glaucoom hebben en blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van glaucoom. Word lid en sluit je aan bij Oogvereniging Glaucoom!

Voor wie

Oogvereniging Glaucoom is er voor alle mensen met glaucoom en hun familie en vrienden.

Wat doet Oogvereniging Glaucoom?

• We geven betrouwbare informatie over glaucoom
  • We geven voorlichting over (het leven met) glaucoom
  • We behartigen belangen op het gebied van medicatie en behandeling
  • We organiseren bijeenkomsten voor ledencontact
  • We stimuleren wetenschappelijk onderzoek
  • Jaarlijks vragen we met een landelijke campagne aandacht voor glaucoom tijdens de Internationale Glaucoomweek in maart

Wat biedt Oogvereniging Glaucoom jou?

Als lid van Oogvereniging Glaucoom:

• Krijg je 4x per jaar het magazine OOG-Glaucoom over ontwikkelingen op het gebied van glaucoom.
  • Kun je gratis of met korting deelnemen aan al onze webinars en bijeenkomsten.
  • Blijf je op de hoogte van het laatste nieuws over glaucoom.

Word dus ook lid van Oogvereniging Glaucoom!

E-mail: glaucoom@oogvereniging.nl

Facebook: Oogvereniging Glaucoom

Whatsappgroep: word lid van de Oogvereniging en mail glaucoom@oogvereniging.nl om je aan te melden voor de Whatsappgroep van Oogvereniging Glaucoom