Bemiddelingscommissie Oogvereniging Geleidehondgebruikers

Heb je een vraag over het functioneren van je geleidehond? Gaat de communicatie tussen jou en de geleidehondenschool niet goed? Of heb je een vraag over bijvoorbeeld de gezondheid van je hond? De bemiddelingscommissie van Oogvereniging Geleidehondgebruikers staat voor je klaar.

Geleidehond ziet naast baasje voor de poortjes op het station

Vertrouwelijk en onafhankelijk

Onze bemiddelingscommissie werkt altijd vertrouwelijk. En als we contact opnemen met de hondenschool doen we dit altijd met hoor en wederhoor. Contact opnemen doen we sowieso alleen als jij ons hiervoor toestemming geeft. Want wij zijn er voor jou!

Wij vinden het belangrijk dat bemiddelingsverzoeken zo onafhankelijk mogelijk worden behandeld. Daarom zal jouw verzoek nooit worden behandeld door een commissielid die een hond heeft van de school waar de klacht over is ingediend.

Als we er niet uitkomen

Komen we er met een luisterend oor, bemiddeling of hoor en wederhoor niet uit? Dan zijn er mogelijkheden om een officiële klacht in te dienen. Dit loopt dan via de zorgverzekering, maar de ervaring leert ons dat dit eigenlijk nooit nodig is.

De Ooglijn

Zit je met een vraag?

De medewerkers van de Ooglijn staan elke werkdag van 09:00 tot 15:30 voor je klaar.

Of stel je vraag via:

Oogvereniging Geleidehondgebruikers

Sluit je aan bij Oogvereniging Geleidehondgebruikers voor informatie, ervaringen en contact

Oogvereniging Geleidehondgebruikers