Trainingsweekend Geleidehonden 2024: nieuwe aanmeldprocedure

Geleidehonden
Geplaatst op: 26 maart 2024 Een labrador op het strand

Inmiddels zijn wij alweer druk bezig met de voorbereidingen voor het geleidehondenweekend dat in september zal plaatsvinden. In dit nieuwsbericht lees je meer over de nieuwe aanmeldprocedure.

Elk jaar melden zich meer deelnemers aan, waardoor wij steeds meer mensen teleur moeten stellen. Nu komen er vanuit de ledengroep regelmatig vragen, tips of adviezen met betrekking tot de aanmeldprocedure. Al deze tips en adviezen hebben wij ter harte genomen. En dit jaar zal het aanmelden anders verlopen.

Op het moment dat de aanmeldprocedure start is het 48 uur mogelijk om je aan te melden. Na de sluiting van de aanmeldingsprocedure zal door een loting bepaald worden wie kan deelnemen. Als de deelnemerslijst bepaald is krijgen de deelnemers een betaal-link toegestuurd. Na ontvangst van de betaling is de deelname definitief. Op deze manier heeft iedereen evenveel kans om in te schrijven.

Na het weekend gaan we evalueren over deze manier van aanmelden. Zijn er op dit moment al vragen? Stuur dan gerust een e-mail naar geleidehondgebruikers@oogvereniging.nl.

De activiteitencommissie:

Rian Janssen

Maikel Bader

Geert Schoormans

Yvette van Leeuwen

Lia de Ruijter

Meer weten over het geleidenhondenweekend?

Bekijk de impressie van het trainingsweekend 2023

Impressie 2023