Afscheid nemen van vier trouwe kernteamleden

Geplaatst op: 22 april 2021

Maar we hoopten er steeds op dat het een keer live kon. Nu dit allemaal zo lang duurt doen we het helaas via deze nieuwsbrief. We zorgen dat ze alle vier een leuk cadeautje thuisbezorgd krijgen.

John was (en is nog steeds) onze ledenadministrateur. Hij is dit blijven doen, ook nadat hij vanwege drukte op zijn werk uit het kernteam stapte. Die ledenadministratie moeten we niet onderschatten. Dat is computer technisch een behoorlijke klus die soms best veel energie vraagt. John, bedankt voor alles wat je op dit gebied voor ons deed en nog doet.

Ook organiseert hij de activiteit: oog voor multimedia. Dit houdt in dat een aantal mensen, op dit moment online, bij elkaar komen om nieuwe uitvindingen op het gebied van digitale hulpmiddelen te leren kennen. Ook dit is een zeer waardevolle activiteit. John, nogmaals veel dank voor alles.

Reenine was onze communicatiemedewerker. Ze deed dit met verve en is op digitaal gebied erg handig. Twitter, facebook, de mailbox, whatsapp, alles beheerste ze snel en feilloos. Het was ook erg handig dat al deze dingen in één hand lagen. Zo kon er snel worden gehandeld en informatie kon snel worden doorgezet. Verder nam ze actief deel aan de redactie van de nieuwsbrief. Ook had Reenine altijd een positieve bijdrage in de activiteiten. Ze hield ervan om dingen te organiseren en is daar goed in. Verder organiseerde zij de leesclub. Sinds de verhuizing van haar en Marc naar Ermelo heeft zij besloten met het kernteam te stoppen. Reenine, veel dank voor alles wat je hebt gedaan en we wensen jou en Marc in Ermelo veel goeds toe.

Bianca stopte om persoonlijke redenen al zo’n anderhalf jaar geleden met het kernteam. Zij was onze contactpersoon voor de Wmo en mobiliteit. Voor de Wmo begeleidde zij mensen bij een keukentafelgesprek. Ze is goed op de hoogte van alle voorzieningen die er zijn. Ook op gebied van mobiliteit was zij zeer positief aanwezig. Zij heeft ook veel kennis van de mogelijkheden op dit gebied. Bianca, ook jij veel dank voor alles wat je deed en voor je positieve energieke inzet.

Anita van Ginkel, ten slotte, beheerde onze penningen. En oef, wat was dat een klus, zeker in het begin, vlak na de fusie. Het samenvoegen van begrotingen, het netjes overboeken van dingen als reiskosten, vergaderkosten, kosten van een uitstapje, alles werd perfect geregeld. Haar inbreng op dit gebied was absoluut onmisbaar. Hoewel we nog steeds een zelfstandige kas hebben zijn de boekingen inmiddels al een tijd overgenomen door het landelijk bureau. Misschien komt er ooit nog eens een vervanger voor Anita. Ook jij veel dank voor alles wat je voor ons hebt gedaan.

Zo droegen jullie alle vier een steentje bij in onze zo waardevolle en actieve vereniging!