Beluister de verenigingsdagpodcasts en praat mee bij de telefonische borrels!

Geplaatst op: 2 oktober 2020

Waar gaan de podcasts over?

Directeur Luuk-Jan Boon vertelt in de eerste vereniginsdagpodcast onder andere over de huidige situatie bij de Oogvereniging en de ambities voor komend jaar. In de podcast over mobiliteit en werk vertellen thema-coördinatoren Ton van Weerdenburg en Anneke Berkhout hoe de Oogvereniging de mobiliteit van mensen met een visuele beperking wil verbeteren en wat we zoal doen om mensen te helpen bij het vinden van betaald werk. De derde podcast gaat over digitale toegankelijkheid en betalingsverkeer. Thema-coördinatoren Jolanda Koenen en Joost Rongen vertellen onder andere over (on)toegankelijke overheidsapps en de Geldmaat.

De podcasts beluisteren

De podcasts kunt u gratis via uw computer, tablet of smartphone beluisteren via Podbean, Spotify, Apple Podcasts en vele andere podcast-apps en -websites. Klik op één van de links om de podcasts te beluisteren. Leuk om te weten: intussen zijn er in totaal 14 afleveringen verschenen in onze podcastserie Een en al oog. Via de links hierboven kunt u ze allemaal beluisteren. Aboneer u gratis in een van de podcastapps (of op een van de podcastwebsites) op de Oogverenigingspodcast Een en al oog. U krijgt dan een seintje wanneer er een nieuwe podcast online staat.

Praat mee tijdens de telefonische borrels met de thema-coördinatoren

Komende weken kunt u persoonlijk kennismaken en verderpraten met de thema-coördinatoren (en met andere leden) tijdens onze telefonische borrels. Ook kunt u dan uw vragen stellen en uw mening geven over de participatiethema’s waar de Oogvereniging zich mee bezighoudt.

Deze telefonische borrels vinden plaats op:

• Donderdag 8 oktober: mobiliteit en toegankelijkheid (Ton van Weerdenburg)
  • Vrijdag 9 oktober: werk (Anneke Berkhout)
  • Maandag 12 oktober: betalingsverkeer (Jolanda Koenen)
  • Dinsdag 13 oktober: digitale toegankelijkheid (Joost Rongen)

Elke telefonische borrel is van 19.30-20.30u. Meld u aan voor een of meer telefonische borrels via info@oogvereniging.nl. Vermeld bij welke borrel(s) u aanwezig wil zijn, dan ontvangt u een inlogcode om in te bellen. We horen uw mening graag tijdens onze borrels!