Denk mee over partijprogramma’s

Geplaatst op: 3 december 2020

De Oogvereniging wil de politieke partijen laten weten wat belangrijk is voor mensen met een visuele beperking of doofblindheid. Dit willen we doen met een 10-puntenplan. Om dit 10-puntenplan op te stellen willen we graag uw mening horen.

Op maandag 14 december organiseren we online en telefonische bijeenkomsten. Hierin kunt u als lid van de Oogvereniging vertellen wat volgens u in het 10-puntenplan moet komen te staan. Dit plan verspreiden we onder gemeentes en politieke partijen.

Wanneer en hoe

• Wanneer: maandag 14 december van 15.00-16.00 uur en van 19.30-20.30 uur
  • Hoe: telefonisch of via Microsoft Teams

Doet u mee?

Meld u aan door een mail te sturen aan info@oogvereniging.nl met daarin de wanneer (middag of avond) en hoe (telefonisch of via Microsoft Teams) u wilt meedoen.

Kunt of wilt u niet aan de bijeenkomsten deelnemen maar hebt u wel input? Stuur dan een mail naar info@oogvereniging.nl.