Digimaatjes team Brabant start uitrol naar lokale Oogcafés

Digiwijs
Voor vrijwilligers
Geplaatst op: 19 oktober 2023 twee dames achter een computer, de een helpt de ander

In Brabant is het Digimaatjes team flink bezig om het Digimaatjes project handen en voeten te geven. Na de eerste kennismaking met het project is er aanvankelijk tijd besteed aan het vormen van een Digimaatjes groep.  Nadat deze groep een flinke vorm had gekregen is er een aantal besprekingen geweest. Wat tijdens deze besprekingen naar voren komt is dat we vooral moeten werken aan de naamsbekendheid van Digimaatjes bij de lokale Oogcafés. Ook zal in elke nieuwsbrief een artikel van de Digimaatjes verschijnen. Doel hiervan is niet alleen het bewust maken van het bestaan van Digmaatjes. Ook vinden we het belangrijk om aan te geven dat problemen die voor de één groot kan zijn juist voor een Digimaatje een simpel oplosbaar deel kan zijn.

Alleen Digimaatjes vullen de digitale gaatjes

Aangezien de ontwikkelingen niet stilstaan, zijn en blijven we altijd op zoek naar nieuwe Brabantse Digimaatjes! Wil jij je aanmelden als Brabants Digimaatje? Stuur dan een mail naar Ton van Campen via tonvancampen@gmail.com.

Door: Frans Mastenbroek