Even voorstellen: Carlo

Geplaatst op: 25 mei 2023 Profielfoto Carlo met plant op achtergrond

Carlo Rikels zal per 1 mei 2023 het team van de Oogvereniging gaan versterken als communicatiemedewerker. Afkomstig uit de mediavormgeving hoopt hij zijn steentje bij te kunnen dragen aan de zichtbaarheid van de Oogvereniging en haar uitingen ook visueel aantrekkelijker te maken. Mensen ondersteunen bij uitdagingen doet hij sowieso al graag en hij vind het dan ook een mooie combinatie om dit in zijn dagelijkse werk te kunnen doen.

Informatievoorziening is een belangrijke taak van een patiëntenorganisatie zoals de Oogvereniging. Zowel richting mensen met een oogaandoening, als om de stem van mensen met een oogaandoening te laten horen. Sinds een jaar is Carlo zelf ook onderdeel van de doelgroep van de Oogvereniging. Daarom vind hij het des te belangrijker om iets te kunnen betekenen voor mensen in dezelfde situatie en hier ook veel van te kunnen leren voor de toekomst. Carlo is (bijna) altijd optimistisch en vrolijk en hoopt dat ook te kunnen delen in zijn werk voor de Oogvereniging.