In memoriam Peter Govaard

Vereniging
Geplaatst op: 8 juli 2021

Peter is voor velen een oude bekende die zich lang als actief vrijwilliger binnen de Oogvereniging heeft ingezet.

De laatste jaren is Peter vooral actief geweest op het terrein van mobiliteit en fysieke toegankelijkheid. Hij was met name betrokken binnen de provincie Utrecht en binnen het ROCOV waar de toegankelijkheid van het openbaar vervoer centraal staat.

Tijdens veel activiteiten van de Oogvereniging was Peter present. Voor het vele vrijwilligerswerk is Peter op 30 april 2009 koninklijk onderscheiden.

We herinneren Peter als een gedreven persoon met humor en ervaringsdeskundigheid. Peter stond voor zijn visie en kwam met overtuiging uit voor zijn mening.

Wij wensen zijn familie, vrienden en nabestaanden sterkte met het verwerken van dit verdrietige, onverwachte verlies.