Komt het Zien! THUIS

Geplaatst op: 19 oktober 2020

Komt het Zien THUIS

De theaters waren dicht, dus bedacht Komt het Zien! iets anders.
De uitwerking van het idee om eerder beschreven voorstellingen van audiodescriptie te voorzien, verliep niet helemaal zonder hobbels. Maar het achteraf inspreken van de videoregistraties, door onze blindentolken, maakt nu dat we een mooie selectie aan voorstellingen online kunnen zetten, zodat iedereen er thuis van kan genieten.

Nu te zien

Vlog Ouwehands Dierenpark met audiodescriptie

Blindentolken Dave en Hilbert nemen je mee op avontuur door Ouwehands Dierenpark in de allereerste vlog met live audiodescriptie.

Dit jaar kon, vanwege de coronamaatregelen, het familie uitje naar Ouwehands Dierenpark helaas niet doorgaan.
Blindentolken Dave en Hilbert wilden iedereen toch een leuke dag bezorgen en gingen op pad. In de dierentuin, waar ze met z’n tweeën wel naar toe konden, maakten zij een superleuke vlog.

Kijk naar de vlog: https://www.komthetzien.nl/thuis.ouwehand

Tineke Schouten

Drie Highlights van Tineke Schouten beleef je nu online bij Komt het Zien! THUIS. Snipperdagje in het pretpark, de Paaldanseres en de 06-lijn. Ga er lekker voor zitten. Pret is gegarandeerd!

Link naar de sketches met audiodescriptie: https://www.komthetzien.nl/thuis.tineke.schouten

Voor u

Komt het Zien! THUIS is gratis. Het is een cadeautje van Komt het Zien! en de theatermakers voor alle theaterliefhebbers met een visuele beperking.

Zolang de verscherpte RIVM-regels van kracht zijn, zullen wij Komt het Zien! THUIS verder uitbreiden. Houd dus onze agenda in de gaten voor nieuwe online voorstellingen!
We hopen in de kerstvakantie live terug te zijn in het theater.

Tip!

Alle Komt het Zien! THUIS voorstellingen met audiodescriptie zijn ook op Audiomaatje Webbox te beluisteren. Je vindt ons in het menu nieuwsbrieven, kies daar voor Komt het Zien!

Bron: www.komthetzien.nl/thuis