Privé: Meepraten over het marketing- en communicatiebeleid van de Oogvereniging?

Vereniging
Geplaatst op: 24 maart 2022

De Oogvereniging werkt de komende maanden aan een nieuw marketing- en communicatieplan. Uitgangspunt is de strategie 2021-2025 van de Oogvereniging. De opdracht die de Oogvereniging zich gesteld heeft is:

• Zichtbaarheid vergroten
  • Ledenaantal en netwerk vergroten
  • Impact vergroten

Uw inbreng is belangrijk

Als vereniging vinden we het belangrijk dat leden inspraak hebben in het marketing- en communicatieplan. En dat geldt natuurlijk zeker ook voor leden die expertise hebben op dit gebied.

Wat gaan we doen?

In de periode april – juli/augustus 2022 praten leden in de vorm van een klankbordgroep mee over het nieuwe marketing- en communicatieplan. Dit houdt in:

• Elke maand 1 online bijeenkomst van 1 uur (4 bijeenkomsten in totaal)
  • Elke bijeenkomst een ander thema. De eerste keer is dat: Wat is het overkoepelende verhaal van de Oogvereniging?
  • U krijgt de stukken van tevoren via mail toegestuurd om de bijeenkomsten goed voor te kunnen bereiden.

In de klankbordgroep zitten ook mensen namens het bestuur, de ledenraad en ledengroepen van de Oogvereniging.

Iets voor u?

Werkt u op het gebied van marketing en/of communicatie? Of deed u dat tot voor kort (tot 3 jaar geleden ongeveer)? En vindt u het leuk om betrokken te zijn bij het marketing- en communicatieplan van de Oogvereniging?

Stuur dan een e-mail aan Karlijn de Winter, coördinator communicatie, via communicatie@oogvereniging.nl. Er is plek voor 2 leden met dit profiel in de klankbordgroep. We kijken ernaar uit van u te horen!