Multisportdag op 9 september

Geplaatst op: 21 juni 2023 deelnemers spelen blind voetbal met kappen voor hun ogen

In 2018 organiseerde De Lion’s Club Lisse een bloemmozaïek ten voordele van onze achterban. Vanuit dit project was er nog geld over, waaruit het idee is ontstaan een gezamenlijke multisportdag te organiseren. Deze vindt plaats op 9 september.

De multisportdag wordt onderdeel van het programma ‘Zichtbaar Sportief’, een samenwerking tussen diverse partijen waaronder de Oogvereniging, Visio, Bartiméus en Gehandicaptensport Nederland.

De Lion’s Club heeft een sponsoractie opgezet en organiseert alle sportactiviteiten in samenwerking met hun netwerk en de Oogvereniging werkt vooral aan de werving van deelnemers en is betrokken in het projectteam. Ook voor Visio en Bartiméus is er een rol weggelegd in het eventueel instrueren van vrijwilligers en sportmedewerkers. De administratie van de aanmelding verzorgt GSN.

Wil je meer lezen over de standpunten over sport en wat wij als vereniging doen? Lees dan even deze pagina. Voor vragen over de multisportdag, neem contact op met Rik Wouters via rik.wouters@oogvereniging.nl.