NS zoekt ervaringen van reizigers met een beperking

Openbaar vervoer
Geplaatst op: 29 mei 2024 reiziger stapt vanaf het perron in een sprinter trein

NS onderzoekt de reiservaring van reizigers met een (visuele) beperking. Zo is NS onder andere benieuwd naar hoe je reist, of je dat alleen doet en of je gebruikt maakt van bijvoorbeeld hulpmiddelen. Ook wil NS graag weten of haar dienstverlening aansluit bij je wensen en wat zij kunnen verbeteren.

Recent deelden wij al een andere vragenlijst van de NS, deze ging in op bepaalde reisvoorzieningen voor mensen met een visuele beperking. Deze vragenlijst betreft een aanvullende vragenlijst.

Deelnemen?

Vanzelfsprekend is je deelname volstrekt anoniem. Je kunt tot maandag 10 juni je mening geven, klik hier om het onderzoek te starten. Bedankt voor je hulp!

Meer informatie over reizen met een visuele beperking

NS en ProRail ontwikkelen in samenwerking met de Oogvereniging voorzieningen om je reis zo aangenaam mogelijk te maken. Er zijn verschillende mogelijkheden om je reis thuis voor te bereiden. De Oogvereniging heeft 7 tips op een rijtje gezet.

De Ooglijn

Bel gratis met de Ooglijn voor praktische tips en adviezen

Of stuur ons een e-mail