Onderzoek inclusief sporten en bewegen

Geplaatst op: 23 juni 2020

Dat wil het Mulier Instituut (onderzoeksbureau) graag van jou weten! Ze zijn benieuwd of je beweegt of sport, en als je niet beweegt of sport, waarom niet. Vind je dat je genoeg mogelijkheden hebt om te bewegen en sporten, voel je je welkom bij een club of juist niet en wat vind je leuk of niet leuk aan sport?

Ook als je niet beweegt of sport horen zij graag jouw mening!

Wil jij je mening delen? Dat kan via deze vragenlijst. Mensen die het lastig vinden om de vragenlijst online in te vullen, kunnen vanaf 29 juni 030-7210220 bellen. De vragenlijst wordt dan telefonisch afgenomen. Het nummer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00-15:00.

Wat gebeurt er met de resultaten?

Met deze vragenlijst brengen we jouw ideeën, behoeften of belemmeringen in kaart. De resultaten van deze vragenlijst kunnen uiteindelijk door overheden of andere organisaties worden gebruikt om bepaalde behoeften te vervullen of belemmeringen te verminderen. Hoe meer mensen de vragenlijst invullen, des te beter wij een beeld krijgen van bewegen en sport voor en door mensen met een beperking en langdurige ziekte/aandoening. Op de website van het onderzoeksinstituut staat meer beschreven over het onderzoek waarvoor deze vragenlijst ontwikkeld is.