Online enquête Oogvereniging

Geplaatst op: 15 februari 2021

We vinden het erg belangrijk om dat van u te horen. Daarom doen we een onderzoek.

Doet u mee?

We nodigen u van harte uit om aan dit onderzoek mee te doen. Dat kan via de volgende link:

Ga naar de vragenlijst.

Win een cadeaubon

Als u meedoet aan het onderzoek maakt u kans op een cadeaubon ter waarde van € 25,-.

Alvast dank voor uw medewerking. Uw mening is voor ons ontzettend waardevol.

Veel gestelde vragen (FAQ)

Kan ik anderen ook aanmelden voor de enquête?

Als u denkt dat er mensen zijn die ook zouden moeten meedoen aan deze meningspeiling, nodigen wij u van harte uit om het verzoek en de link door te sturen.

Hoe kan het dat iemand die overleden of verhuisd is, toch wordt aangeschreven?

Bij het selecteren van deelnemers voor dit onderzoek gaan we uit van de meest recente, bij ons bekende informatie. Helaas kan het toch voorkomen dat er iets verandert in de persoonlijke situatie (bijvoorbeeld verhuizen, overlijden), terwijl dat helaas nog niet in onze systemen is verwerkt. In geval van verhuizing of overlijden, verzoeken wij u vriendelijk dit door te geven aan de Oogvereniging.

Is het onderzoek anoniem?

Ja, het onderzoek is anoniem, tenzij u zelf aangeeft dat er contact met u moet worden opgenomen. De meningspeiling wordt uitgevoerd in opdracht van de Oogvereniging door onderzoeksbureau Effectmeting. Effectmeting heeft geen inzicht in patiëntgegevens of andere gegevens. De onderzoeksgegevens zijn vertrouwelijk en worden strikt anoniem verwerkt. Met Effectmeting is een vertrouwelijksheidverklaring (verwerkersovereenkomst) overeengekomen. U kunt wel een herinnering ontvangen als u nog niet heeft gereageerd. Dit gebeurt maximaal 1 keer.

Ik wil niet benaderd worden voor de vragenlijst. Hoe regel ik dat?

Wanneer u een uitnodiging per e-mail heeft gehad kunt u onderaan de e-mail klikken op afmelden. Mocht u per post een uitnodiging hebben ontvangen dan kunt u een e-mail sturen naar info@oogvereniging.nl.

Ik wil niet aan het onderzoek meedoen maar wel een ervaring doorgeven of een vraag stellen. Hoe doe ik dat?

Heeft u een vraag of een ervaring die u met ons wil delen, dan kunt u contact opnemen met de Ooglijn.

Wat doet de Oogvereniging met de resultaten van de enquête?

De resultaten worden gebruikt om de dienstverlening van de Oogvereniging te verbeteren.

Kunnen medewerkers van de Oogvereniging ook meedoen aan het onderzoek?

Medewerkers van de Oogvereniging zijn uitgesloten van deelname aan het onderzoek.