Oogvereniging Friesland start schildersclub

Provincie Friesland
Geplaatst op: 2 november 2023 tien enthousiaste schilders zijn bezig met hun eigen schilderij of lopen rond om de andere werken te bekijken

8 leden van Oogvereniging Friesland nemen deel aan een schildersclub die in oktober van start is gegaan. Iedere laatste vrijdag van de maand worden er onder leiding van Cees en Annelies de mooiste creaties gemaakt. Maar ook de saamhorigheid en gezelligheid staan hoog in het vaandel. Tijdens het schilderen ontstaan er nieuwe sociale contacten.

Op dit moment zit de schildersclub vol. Is er al een een soortgelijk initiatief in jouw regio? Wat houdt je tegen om ook zo’n gezellige activiteit op te zetten? Vraag gerust eens aan het kernteam van jouw regiogroep, of ze tips hebben om je op weg te helpen.