Oogvereniging WERK in 2021

Geplaatst op: 7 januari 2021

OPZOEK-bijeenkomst

Werk vinden doe je zelf, maar hoeft niet alleen. Samen bereik je meer. Werkzoekenden motiveren elkaar, delen ervaringen uit, wisselen tips uit, maken een goed CV en netwerken samen. Behalve dat samen werk zoeken jou helpt is het voor werkgevers die passend werk willen aanbieden prettig als werkzoekenden vindbaar zijn. Het bevordert de kans dat werkzoekende en werkaanbieder elkaar treffen.

De OPZOEK-bijeenkomsten zijn om de week, op maandagmorgen van 10.00 tot 11.00 uur.

Webinar

Voor het webinar kiezen we iedere keer een relevant onderwerp over het hebben en behouden van een baan of geven we informatie. Denk aan het combineren van inkomen uit werk met een uitkering of voorzieningen voor zzp’ers. De bijeenkomsten zijn interessant voor werkzoekenden, werkenden en professionals.

Werkcafé

Hier maak je kennis met mensen met een oogaandoening die succesvol zijn in uiteenlopende, soms verrassende beroepen. Succesvolle werknemers zullen de leidraad vormen voor de onderwerpen die centraal staan tijdens de werkcafés. Natuurlijk is er ook ruimte voor het delen van ervaringen en het uitwisselen van tips.

De webinars en werkcafés zijn iedere 3e donderdagavond van de maand, inloop vanaf 19.00 uur, start om 19.30 uur en worden om 21.00 uur gesloten.

Bekijk de agenda van Oogvereniging WERK (wordt binnenkort aangevuld) >>