Opening oogcafé Hoeksche Waard was groot succes

Provincie Zuid-Holland
Geplaatst op: 13 juli 2023 Eerste bijeenkomst oogcafé Hoeksche Waard in Oud-Beijerland.

Afgelopen maandag 3 juli was de eerste bijeenkomst in het kookatelier te Oud- Beijerland en wat was het een feestje. Mede door de grote opkomst (38 aanwezigen) en de positieve instelling van ieder was er vanaf het eerste moment een mooie sfeer. Na een welkom door mijzelf en Welzijn Hoeksche Waard heeft de Oogvereniging haar introductie en presentatie gedaan door Carlo, Rik en Caroline.

Vervolgens werden we door chefkok Pierrot een stukje meegenomen in de keuken waarna we onder het genot van een drankje nog uitvoerig met elkaar van gedachten hebben gewisseld. Met deze ervaring krijg je nog meer zin om het Oogcafé Hoeksche Waard te gaan opzetten.

Aan alle bezoekers werd gevraagd:

• zou je ambassadeur van het oogcafé willen zijn?
  • zou je mij ideeën of onderwerpen willen toesturen?
  • zou je mee willen helpen, laat het mij dan weten.
  • zijn er hulpvragen?
  • wil je anderen die ook geïnteresseerd zijn enthousiast maken?

Heb je gedachten hierover die je wilt delen of wil je meer informatie over het Oogcafé? Stuur dan een bericht naar zuidholland@oogvereniging.nl.

Komende bijeenkomsten

Afgelopen maandag hebben we besloten om de volgende bijeenkomsten ook op een maandagmiddag te houden. Mijn voorstel is voorlopig de laatste maandagmiddag van de maand zijnde 28 augustus, 25 september, 30 oktober en als laatste 27 november. Details over de inhoud, locatie en tijdstippen zijn afhankelijk van een ieders inbreng en volgen nog. Inmiddels heb ik contact gehad met de atletiek vereniging Spirit over het opzetten van een loop/ wandelgroep, een fitness coach die mogelijk les/ of training wil verzorgen. Zelf heb ik afgelopen dinsdag een zintuiglijke rondleiding door Rotterdam gehad en het lijkt mij ook geweldig om dit in de Hoeksche Waard te organiseren.

Wil jij volgende keer ook bij het Oogcafé Hoeksche Waard zijn? Kijk in de agenda voor de verschillende data.