OPROEP: ervaringsdeskundigen voor expertisegroep Arbeid

Werk
Geplaatst op: 2 maart 2023 Laptop met koffie ernaast

Onder de naam Kennis Over Zien werken Bartiméus, Koninklijke Visio, Robert Coppes Stichting, Oogvereniging en MaculaVereniging samen aan het ontwikkelen en delen van kennis over visuele beperkingen.

Binnen Kennis over Zien ontwikkelen 24 expertisegroepen kennis op gebied van visuele beperkingen.

De expertisegroep Arbeid is op zoek naar 10 ervaringsdeskundigen. Zij nodigen je graag uit om met hen mee te praten over verschillende thema’s op het gebied van werken, werk vinden en lekker aan het werk blijven. Graag horen zij jouw verhalen om hun meerjarenplan te verbeteren. Zij kunnen met de hulp van jullie input een beter op de doelgroep afgestemd kennisprogramma ontwikkelen om zo uiteindelijk meer mensen met een visuele beperking aan het werk te helpen of aan het werk te houden.

Het gaat om 2 groepen van 5 ervaringsdeskundigen:

• Groep 1: vijf jongvolwassenen aan het begin van hun carrière.
  • Groep 2: vijf 30-plussers met wat meer werkervaring, en die bekend zijn met de uitdagingen van het behouden van werk.

Zij horen dus graag van jou welke thema’s rondom arbeid nu prioriteit vergen en wat in jouw beleving aandacht nodig heeft. Tevens vinden zij het leuk om de middag informeel met een hapje en drankje af te sluiten. Ook horen ze graag van jou of je vaker betrokken wilt worden bij één of meer van de thema’s.

In overleg wordt een datum bepaald. Beide bijeenkomsten vinden plaats bij de Oogvereniging aan de Churchilllaan 11 – 2e verdieping, 3527 GV Utrecht.

Geef je op via ervaringsdeskundigen@oogvereniging.nl.