Programma Komt het Zien! volgende seizoen

Provincie Zuid-Holland
Geplaatst op: 2 juni 2023 logo audiodescriptie

De blindentolken van Komt het Zien! zijn bij maar liefst 70 voorstellingen aanwezig door heel Nederland. Comedy, ballet, toneel, musicals en jeugdvoorstellingen. Er is voor ieder wat wils.

In Zuid-Holland kun je o.a. komen lachen bij Tineke Schouten en De Komedie over een Bankoverval, meezingen met Mamma Mia en komen genieten bij Murder on the Orient Express, Fokkers Blankers Tol en de balletvoorstelling Giselle. Voor de jongere theaterliefhebbers is er ook een leuk programma met o.a. Rapunzel, 1000+1 nacht en Pietje Bell.

Waar kun je terecht?

Ook een keer een voorstelling met een blindentolk van Komt het Zien! meemaken? Dit kan in de Koninklijke Schouwburg Den Haag, de Stadsgehoorzaal in Vlaardingen, Theater aan de Schie in Schiedam, het Oude en het Nieuwe Luxor in Rotterdam en nieuw dit seizoen Amare en het World Forum Theater, beide in Den Haag

Oogvereniging en Komt het Zien!

Als Oogvereniging zijn we blij met dit programma. Dankzij de feedback van onze leden zijn er komend seizoen ook voorstellingen in de middag en is het aanbod ook aangepast aan de iets jongere theaterliefhebbertjes.

Houd de maandagenda van regio Zuid-Holland in de gaten, want vaak kunnen we je de voorstelling aanbieden tegen een gunstige prijs