Reis je met een visuele beperking, doe dan mee aan het onderzoek van NS

Openbaar vervoer
Geplaatst op: 17 april 2024 een jongeman met taststok krijgt hulp van een reisassistent op het plein voor rotterdam centraal

Reis je met een visuele beperking? Dan zijn er allerlei voorzieningen om je te oriënteren en je weg te vinden op het station.
NS nodigt je uit voor een onderzoek over de voorzieningen op treinstations die je helpen met oriënteren op het station. NS wil graag weten of deze voldoende aansluiten bij je wensen en wat zij kunnen verbeteren.

Onafhankelijk marktonderzoeksbureau MWM2 voert dit onderzoek uit in opdracht van NS. Vanzelfsprekend is je deelname volstrekt anoniem. Je kunt tot en met dinsdag 30 april je mening geven, klik hier om het onderzoek te starten.

Meer informatie over reizen met een visuele beperking

NS en ProRail ontwikkelen in samenwerking met de Oogvereniging voorzieningen om je reis zo aangenaam mogelijk te maken. Er zijn verschillende mogelijkheden om je reis thuis voor te bereiden. De Oogvereniging heeft 7 tips op een rijtje gezet.

De Ooglijn

Bel gratis met de Ooglijn voor praktische tips en adviezen

Of stuur ons een e-mail