Save the Week! Want…dit wil je niet missen!

Geplaatst op: 10 oktober 2023 logo kennis over zien

Beste collega,

Van 22 tot 26 januari 2024 organiseren we weer de Week van de Implementatie.

Het thema van 2024 is: Succesvol implementeren: Dat doen we zo!

Bartiméus, Visio en de Robert Coppes Stichting organiseren deze week allerlei activiteiten rondom implementatie. Omdat we het belangrijk vinden om elkaar goed te kunnen vinden, stemmen we het programma af op jullie wensen. We willen jullie daarom vragen onderstaande poll in te vullen; jullie wensen vormen immers de leidraad bij het samenstellen van een leerzaam én inspirerend programma. Een programma met enerzijds succesvolle, inspirerende voorbeelden, maar ook met geweldige missers op het gebied van implementatie. De bedoeling is om met elkaar, én van elkaar te leren.

Dus ben jij projectleider, manager, teamleider of lid van een vakgroep, expertisegroep of expertisecentrum én geïnteresseerd in implementatie; zet de datum dan alvast in je agenda!

Jouw wensen staan centraal

Zoals hierboven aangegeven, willen we een passend programma maken. We hebben daarom twee vragen opgesteld, vul deze meteen in! Het kost je ongeveer een minuut, en geeft je een programma toegespitst op jouw wensen. Invullen kan via deze link.

Zodra het programma gemaakt is, sturen we het naar je toe. Dan kun je op tijd jouw plek reserveren bij een workshop of lezing.

banner met de logo's van visio, bartimeus, robert coppes stichting, oogvereniging en maculavereniging

Namens de organisatie van de Week van de Implementatie:

Angelique Batelaan, Inesz van Benten, Danielle Kistemaker, Bea Kuijs, Jamuna van Raaij, Niek Simons, Mischa Thiers