Succesvolle informatie- en kennismakingsavond bij het Loo Erf

Oogvereniging 10 jaar
Geplaatst op: 6 juli 2023 bord met het logo van visio op het loo erf

Op 6 juni hebben Patricia Meijboom en Astrid van der Gaag vanuit de BOR, (belangengroep oud revalidanten), een informatie- en kennismakingsavond verzorgd op het Loo Erf. Dit om de huidige revalidanten op de hoogte te brengen van de mogelijkheden van de Oogvereniging en het bestaan van de participatie groep BOR. Wij werden weer met open armen ontvangen op het Loo Erf, er stond een ruimte voor ons klaar en om half acht liep de zaal vol, een enthousiaste groep mensen kwam kennis maken met ons en wij hebben onder het genot van een kopje koffie en thee een presentatie gegeven over de mogelijkheden van de Oogvereniging en de BOR. Hieruit volgde leuke en informatieve gesprekken en wilden veel mensen meer informatie die wij ze per email toe hebben gezonden.

Deze avonden willen wij vanuit de BOR elk kwartaal een of twee keer organiseren. Ook zijn wij voornemens om één a twee keer per jaar een BOR-bijeenkomst voor oud revalidanten te organiseren.

Wij zijn op zoek naar vrijwilligers om ons binnen de BOR te ondersteunen. Heb jij belangstelling of ken jij iemand die hierin geïnteresseerd is of meer informatie wil? Laat het ons weten: bor@oogvereniging.nl

Bel: 06 – 14 79 48 80 / 06 – 41 25 28 25.