Terugblik contactdag Alkmaar 2 april

Geplaatst op: 17 mei 2022

Anneke Berkhout, lid van Oogvereniging Noord-Holland en verenigingsmedewerker, vertelde het een en ander over enkele landelijke projecten die spelen en de Verenigingsdag op zaterdag 18 juni, waar kennis gemaakt zal worden met de nieuwe landelijke voorzitter, die Jan Vreeburg zal opvolgen.

Salsa dansen en wijn proeven

In de middag volgden de salsa workshop en de wijnproeverij. De salsa was inspannend en warm maar werd door de deelnemers als ontzettend leuk ervaren.

De wijnproeverij, verzorgd door Goed glas wijn,telde 8 Portugese wijnsoorten,totaal 1 glas vol, van rosé, naar wit, rood en tenslotte port. Leerzaam, maar vooral lekker, aldus de proevers.

De algemeen vrolijke stemming naderhand gaf wel weer dat iedereen het ook met deze twee activiteiten naar de zin heeft gehad.

Met dank aan het nieuwe activiteitenteam Noord-Holland.

Impressie contactdag Noord-Holland in Alkmaar
Impressie ledencontactdag Oogvereniging Noord-Holland in Alkmaar