Terugblik Ledenraad 25 november 2023

Ledenraad
Provincie Utrecht
Vereniging
Geplaatst op: 30 november 2023 drie verschillende leden met verschllende oogaandoeningen lachend naar de camera

Op zaterdag 25 november vond in Utrecht de najaarsbijeenkomst van de Ledenraad met bestuur en directie plaats. Fijn dat ook enkele toehoorders aanwezig waren.

Wat is er onder andere besproken?

De ledenraad stelde zich positief kritisch op; immers vanwege tegenvallende inkomsten moest er extra goed gekeken worden waar financiële middelen in het komende jaar aan besteed zullen worden.

Ook werd stil gestaan bij het vertrek van enkele personeelsleden op het bureau en de impact dat dit zal hebben op de werkzaamheden binnen de vereniging. Er is onder andere uitvoerig stil gestaan bij het grote belang van een verenigings- en een vrijwilligerscoördinator voor onze vereniging.

Met de ledenraadsverkiezingen 2024 in zicht werd gekeken hoe afscheid te nemen van bestaande raadsleden en hoe we toekomstige raadsleden zullen verwelkomen.

De Ledenraad, iets voor jou?

Overweeg je om je kandidaat te stellen voor de verkiezingen die begin volgend jaar gehouden worden? Of wil je op de hoogte gehouden worden van alle stukken van de ledenraad? Mail dan naar ledenraad@oogvereniging.nl. Of bel of mail één van de ledenraadsleden, de gegevens vind je op de website van de Oogvereniging.

Door: Rik Wouters