Tweede aflevering podcastserie over het leven met glaucoom online!

Glaucoom
Geplaatst op: 14 maart 2023 Vier mensen zitten aan tafel om de podcast op te nemen

Luister nu de tweede aflevering van de podcastserie over het leven met glaucoom! In de tweede aflevering gaan we in op het omgaan met verlies. Door glaucoom kun je slechter gaan zien. Meestal gaat dat heel geleidelijk. Vaak heb je niet eens door hoeveel zicht je mist. Tot je op gegeven moment beseft dat autorijden niet meer lukt. Of dat je je hobby niet meer kan doen. Verlies van zicht heeft een grote impact op je leven.

Erwin van Ditmarsch, directeur en communicatieadviseur van Volle Maan Communicatiebureau, spreekt hierover met ervaringsdeskundige Arie Zevenhuijzen en Karin Westerink (deskundige verliesverwerking bij oogaandoeningen).

Luister de aflevering hier!

Deze podcastserie is mogelijk gemaakt door de Oogvereniging, de Universiteitskliniek voor Oogheelkunde van het Maastricht UMC+ en Santen.

Alle voordelen van lid worden op een rijtje

• Toegang tot nieuws, alleen geselecteerd voor leden
  • Gratis of met korting toegang tot webinars en evenementen
  • Contact met mensen met een oogaandoening (bij jou in de buurt)