Vacature afstudeeropdracht project Toegang tot Werk

Vacatures
Geplaatst op: 13 februari 2023 Student met licht oranje shirt met pen en papier achter zijn laptop

Binnen het project Toegang tot Werk dat de Oogvereniging uitvoert in samenwerking met Koninklijke Visio en met Bartimeus Werkpad motiveert de Oogvereniging werkgevers om slechtziende en blinde mensen in dienst te nemen. Om met de meest kansrijke werkgevers in gesprek te kunnen gaan is onderzoek nodig. Wordt dit jouw stage of afstudeeropdracht? Lees snel verder.

Wat ga je doen?

• Aan de hand van de uitingen op websites verzamel je informatie over werkgevers.
  • Je bevraagt geselecteerde werkgevers om erachter te komen of ze ervoor open staan om banen te bieden aan slechtziende en blinde werknemers.
  • Je presenteert een overzicht van werkgevers die met de Oogvereniging in gesprek willen om banen aan deze groep werknemers te bieden.

Wie ben je?

• Een student MBO 4 of HBO (sociale wetenschappen, HEAO).
  • Je kunt zelfstandig werken.
  • Je bent nauwkeurig.
  • Je weet goed de weg op internet en het lukt jou om een vragenlijst voor werkgevers samen te stellen, de nodige gegevens te achterhalen en deze overzichtelijk te presenteren.
  • Je bent geïnteresseerd in de arbeidsmarkt.
  • Je bent beschikbaar vanaf heden tot eind juni voor het uitvoeren van dit onderzoek.
  • Precieze aanvangsdatum en aantal uren in overleg.

Wat bieden we?

• Een mooie kans om via deze opdracht meer inzicht te krijgen in de arbeidsmarkt en jouw kansen op werk.
  • Begeleiding door het projectteam dat bestaat uit: Margot Soons (Visio), Diane Massaar (Bartimeus Werkpad) en Anneke Berkhout (Oogvereniging).
  • We nodigen studenten met een visuele beperking van harte uit om te solliciteren.

Interesse in deze stage of afstudeeropdracht?

Neem contact op met Anneke Berkhout, themacoördinator Werk bij de Oogvereniging.

Of via mail: